W roku szkolnym 2018/2019 posiłki dla uczniów i pracowników szkoły przygotowywać będzie
SunRest sp. z o.o.
GOTUJEMY W KUCHNI SZKOLNEJ, WSZYSTKIE POTRAWY SĄ PRZYGOTOWYWANE
NA MIEJSCU OD PRODUKTU DO DANIA GOTOWEGO
Zajmujemy się wszystkimi sprawami związanymi ze stołówką szkolną,
z rozliczeniami i pobieraniem opłat włącznie.
Deklaracje rejestracyjne, informacje o cenach i zasadach płatności, które będą obowiązywały w nowym roku szkolnym dostępne są w zakładkach poniżej.
*
W sprawie zwrotów za niewykorzystane posiłki poczas akcji
"Zima w Mieście" informacji udzielamy pod numerem telefonu:
602 702 747 - Anna Barańska
lub mailowo: anna.baranska@sunrest.com.pl
*
Zapraszamy do oglądania głównych dań, jakie są serwowane dzieciom każdego dnia, na facebook firmy Sunrest sp. z o.o.
Firma Sunrest sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zmiany w menu, stąd prosimy o śledzenie jadłospisów na bieżąco.
jadlospis_11.02_28.02_z_alergenami.doc
jadlospis_11.02_28.02_z_alergenami.pdf
jadlospis_Zima_w_miescie__25.01_-_08.02.doc
jadlospis_Zima_w_miescie__25.01_-_08.02.pdf
jadlospis_miesieczny_02.01_25.01_z_alergenami.doc
jadlospis_miesieczny_02.01_25.01_z_alergenami.pdf
jadlospis_miesieczny_03.12_21.12._z alergenami.doc
jadlospis_miesieczny_03.12_21.12_z_alergenami.pdf
jadlospis_miesieczny_05.11_30.11._z_alergenami.doc
jadlospis_miesieczny_05.11_30.11._z_alergenami.pdf
jadlospis_miesieczny_01.10-31.10_z_alergenami.doc
jadlospis_miesieczny_01.10-31.10_z_alergenami.pdf
Warunkiem korzystania przez dziecko z obiadów jest dostarczenie wypełnionej i podpisanej deklaracji.
Deklaracja_na_posilki_w_stolowce_w_SP_nr_344_2018_2019.doc
Deklaracja_na_posilki_w_stolowce_w_SP_nr_344_2018_2019.pdf
Deklaracja, złożona na początku roku szkolnego, obowiązuje przez cały rok szkolny, do odwołania.
Wszelkie zmiany do deklaracji proszę zgłaszać mailowo pod adres:
anna.baranska@sunrest.com.pl
Cennik_i_oplaty_za_luty_2019.doc
Cennik_i_oplaty_za_luty_2019.pdf
Terminy_wplat_styczen_2019.pdf
Terminy_wplat_styczen_2019.doc
Cennik_i_oplaty_za_styczen_2019.pdf
Cennik_i_oplaty_za_styczen_2019.doc
Cennik_i_oplaty_za_grudzien_2018.doc
Cennik_i_oplaty_za_grudzien_2018.pdf
Terminy_wplat_grudzien_2018.doc
Terminy_wplat_grudzien_2018.pdf
02 i 12 listopada 2018 roku stółówka będzie nieczynna - brak zajęć dydaktycznych.
Cennik_i_oplaty_za_listopad__2018.doc
Cennik_i_oplaty_za_listopad__2018.pdf
Terminy_wplat_listopad_2018.pdf
Terminy_wplat_listopad_2018.doc
02 października 2018 roku (Święto Szkoły) stołówka będzie czynna od 11:00 do 15:00
Uwaga !!! Zmiana w październikowych opłatach - 12.10. stołówka będzie nieczynna (brak zajęć dydaktycznych)
Cennik_i_oplaty_za_pazdziernik_po_modyfikacji_2018.doc
Cennik_i_oplaty_za_pazdziernik_po_modyfikacji_2018.pdf
Terminy_wplat_pazdziernik_2018.doc
Terminy_wplat_pazdziernik_2018.pdf
Terminy_wplat_wrzesien_2018.doc
Terminy_wplat_wrzesien_2018.pdf
Cennik_i_oplaty_za_wrzesien_2018.doc
Cennik_i_oplaty_za_wrzesien_2018.pdf
Opłaty za posiłki można dokonywać gotówką w stołówce szkolnej w wyznaczonych terminach
lub przelewem na konto:
SunRest sp. z o.o., ul. Bruna 9/59, 02-594 Warszawa
BZ WBK S.A. nr: 65 1090 1694 0000 0001 1218 7931
w tytule należy wpisać: imię i nazwisko dziecka oraz klasę
Rodzeństwu przysługuje 10% rabat, jeśli wpłata za posiłki zostanie dokonana terminowo, zgodnie z deklaracją tj. do 10-tego dnia danego miesiąca.
Odwoływanie obiadów prosimy zgłaszać do godz. 9:00 rano
- e-mailem pod adresem: anna.baranska@sunrest.com.pl
- pod nr tel.: 602-702-747 wyłącznie SMS-em
- osobiście w stołówce szkolnej.
W informacji o odwołaniu proszę podać nazwisko i imię dziecka, klasę i daty nieobecności,
np. Jan Nowak, IIc, 11.03.2018
Za zgłaszanie nieobecności dziecina obiadach także w dniach, w których dzieci są na wycieczkach (włącznie z Zieloną Szkołą) są odpowidzialni Rodzice.
Nieobecności dzieci niezgłoszone w terminie nie będą uwzględniane.
Należności za wszystkie prawidłowo zgłoszone nieobecności będą odliczane i zaliczane na poczet przyszłych opłat, a za ostatni miesiąc roku szkolnego zwracane w gotówce lub przelewem, po uprzednim kontakcie e-mailowym.
Kierownik stołówki szkolnej:
Anna Barańska
tel. 602702747 w godz. 9:00-15:00
e-mail: anna.baranska@sunrest.com.pl
www.sunrest.com.pl
Placówka uczestniczy w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 344 im. Powstania Warszawskiego w Warszawie
ul. Erazma z Zakroczymia 15
03-185 Warszawa
tel. (+22) 614 90 30
fax. (+22) 676 64 05
sekretariat@sp344.edu.pl